zondag 19 december 2010

muzikale sneeuwpop

Hallo allemaal,

De eerste kaart voor het supplement Perga Colors Exclusief is klaar, maar zoals ik al eerder zei mag ik hem niet "showen". Jammer, hij is best mooi geworden vind ik.
Ik heb mijn volgende kaartje met een stempelafdruk klaar, deze ligt te drogen vanwege de stickles.
Misschien kan ik hem morgen posten en anders doe ik dat overmorgen.
Het blijft soms lastig om er een foto van te maken. Dat doe ik het liefst rond 12 uur dan is het licht op zijn best (vind ik). En die tijd lukt mij waarschijnlijk morgen niet. Ook heb ik ooit een soort fototent gemaakt, maar ook dan worden de foto's niet altijd mooi. Persoonlijk vind ik het wel zo leuk als de kaart overkomt zoals hij qua kleur ook werkelijk is.

Dit kaartje wat ik al eerder heb gemaakt vond ik nu wel heel toepasselijk voor deze dagen met al die sneeuw!!! In september, van dit jaar, heb ik tijdens de Pergamano World Event gedemonstreerd en workshops gegeven. Dit was één van de kaarten (een "easel kaart") die ik daarvoor gemaakt heb.
De sneeuwman is geschilderd met Pintura Pearl wit en de Perga Color Exclusive. In het randje heb ik sommige stukjes geborduurd met zilver garen.


Tijdens dit PWE hebben we (ik stond daar met nog 
3 andere pergamano docentes) een workshop voor cadeautasjes gedaan. Voor de workshop hebben we het voorbeeld overgetrokken met Tinta zwart en geschilderd met Tinta Pearl wit en Perga Colors Exclusive.
In het cellofaanzakje kan je van alles in doen, b.v. theelichtjes (ik had b.v. waxinelichtjes sneewmannetjes en kerstboompjes erin gedaan, maar ook theezakjes etc.).
Hier een voorbeeld daarvan:



Dit is een uitvoering (voor beginners) voor de workshops.


Deze is meer voor de "gevorderden".

Voor al degene die morgen de weg op moeten, doe rustig aan en rij/loop voorzichtig.
Ik wens iedereen een hele fije week.

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.


1 opmerking:

Lia zei

prachtige kaartjes heel leuke plaatjes
liefs Lia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...