woensdag 30 november 2011

Oh, denneboom.......

Hallo allemaal,

Wat is het toch geweldig leuk om te zien dat er nieuwe volgers zijn voor mijn blog!!
Van harte welkom en ik hoop dat jullie genieten van mijn creaties!

Even een kort berichtje over mijn 'heupprobleem'. Degene die mijn blog al een tijdje volgen weten dat het even niet zo goed ging. Ik heb nu gelukkig wel goed nieuws. Gisteren ben ik bij de orthopeed geweest voor controle. De rontgenfoto was goed. Nu mag ik heel langzaamaan fysio therapie gaan doen. Vandaag weer voor het eerst naar fysio geweest. Het moet heel rustig opgebouwd worden omdat de bilspier die losgeraakt was toch nog 6 weken nodig heeft om weer echt sterker te worden. Wel mag ik ook weer (wat ik best nog wel 'eng' vind) over de 90 graden (bukken). Maar alles is toch nog behoorlijk verstijfd, dus dat zal inderdaad vanzelf wel langzaamaan gaan. Maar..........ik ben er weer super blij mee. Ieder stapje vooruitgang is er weer één!!!

Nu dan over mijn nieuwe kaart. Deze nieuwe stempel van Magnolia -Tilda glittering- vind ik zo onwijs leuk!! Ik heb Tilda uitgestanst met een Nestabilitie Classic Rectangles Large. Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is van Lilybee Design -Jingle-. De randen om Tilda heen en de tekststempel heb ik bewerkt met Distress Ink Forest Most.


De denneboom is een Creatable.  De tekststempel is (volgens mij) van Marianne Design.  Het kerstboom bedeltje heb ik (waarschijnlijk) gekocht bij Ria (marktplaza). Zij heeft heel veel bedeltjes!!!! Ikzelf onderhand ook, het meeste bij Ria vandaan.


Op de denneboom zitten sneeuwvlokjes die ik geponst heb met een Picture Punch. De pons (piek van de boom) is een iets grotere pons. In het midden op de sneeuwvlokken goudkleurige plakparels gedaan.


De metalen corners, carnations en rozen zijn van Wild Orchid Crafts. De witte carnations heb ik wat gekleurd met Distress Ink Forest Most. Op alle bloemen, denneboom (slingers) en jurk/schortje/slinger Tilda goudkleurige stickles (onbekend merk) gedaan. De gouden besjes zijn (volgens mij) van Magnolia. En nog wat goudkleurige 'stampertjes' gebruikt. Voor de takjes achter de bloemen heb ik een Floral Punch pons gebruikt. Ik heb nog een mooi rood lintje gebruikt.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij:
Addicted-to-stamps -kerstkaart-
It's a Magnolia Challenge -magnolia stempel en ponsen-
Scr@p Cards Challenge Blog -Kerstbomen-


De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos E51-53-93
Jurk/sokken YG97-95-93
Met een spica pen heb ik gouden stipjes op de sokken gemaakt.
Schort R89-59-37
Haar E49-27-23
Schaduw W2-1-00
Grond E49-27-23-21-0

Ik ben deze kaart met zoveel plezier gemaakt en ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!
Bedankt voor jullie bezoekje en de hardstikke leuke berichtjes op mijn vorige kaart!
Ik wens jullie een hele fijne avond!!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Frouwkje, fijn dat de foto's van je heup goed zijn. Nu maar stapje voor stapje vooruit. Je kaart is weer heel erg mooi geworden.
groetjes Joke

Tineke zei

Wauw Frouwkje ik vind hem super gemaakt, toppie ingekleurd en hele leuke details!

Groetjes Tineke

Unknown zei

hallo frouwkje
wat een goede nieuws voor jou,toch voorzichtig zijn hey
ik vind jou kaart supermooi en die kleuren wow
en het idee van jou kaart vind ik knap gedaan
ik zie aan jou kaart ,hoe super goed gaat met jou
jeborrelt van inspiratie
veel liefs ,marcelline

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooi kaartje.
Fijn dat het beter met je gaat.
Groetjes Miranda

Wil zei

Hoi Frouwkje,
Allereerst,fijn om te lezen dat je heup de goede kant op gaat.
En het kaarten maken heeft niet geleden onder je heup problemen.
Een prachtig,super leuk kaartje.
Groeten WIL

Lia zei

heel mooi kaartje en ook heel sfeervol gemaakt
liefs Lia

Tinie zei

Super goed nieuws! En wat heb je een geweldige mooie kaart gemaakt, ben helemaal weg van die boom!!!

Groetjes Tinie

Aartje zei

Hallo Frouwkje, wat een prachtige kaart en wat zitten er veel mooie details op. Je kunt er naar blijven kijken en ziet steeds weer iets nieuws.
Fijn dat het met je heup steeds beter gaat, ook al zijn het kleine stapjes elke stap is er toch maar weer een.Groeten Aartje

Lia zei

Fijn te horen dat je goed voorruit gaat, je kaart is echt onwijs mooi, ik geniet altijd weer van de prachtige details, die je steeds op je kaarten achterlaat,

groetjes Lia

Marlies zei

Een super mooie kaart heb je gemaakt! Zoveel mooie details en de boom heb je geweldig versierd! Ook de bloemen zijn super en de gouden besjes vind ik heel mooi erbij. Ook een schattige Tilda!
Fijn dat het weer wat beter met je gaat en al gaat het langzaam, je gaat vooruit en dat is het belangrijkste.
groetjes, Marlies

Wil zei

wauw he die echt mooi zeg

Unknown zei

Hallo Frouwkje

Wat een beeldschone kaart echt een plaatje en zo mooi in die mooie groen rood tinten complimentjes hoor

Liefs nellie

Margreet zei

Fijn dat het goed gaat met je heup.
Al gaat het langzaam maar zo kom je er ook.
Wat een mooie kerstkaart.
Groetjes Margreet

Chantal zei

Hi Frouwkje, wat fijn dat het nu eindelijk de goede kant opgaat met je heup. Doe het rustig aan en niet te snel willen hè? Je kaart is ook weer supermooi en ik heb ook even je copicnummers bekeken, want jij hebt mooie combi's gemaakt met je nummers!!! Lieve groetjes, Chantal

riliska zei

Your beautiful card! Your coloring is gorgeous!

Dineke zei

Het is een beauty frouwk en ik kan het weten want ik heb hem vanmorgen in het echt gezien. In het echt is tíe nog veel moooooooooier en zie je nog meer details, het zijn net schilderijtjes zo mooi. Nog gefeliciteerd met je 1e plaats bij Luzifi.

Veel liefs, Dineke

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

He Frouwkje, wat maak je prachtige kaarten!! Compliment!!
En sterkte met je heup...weet niet hoe of wat, maar weet wel hoe het is beperkt te zijn, dus zet 'm op en positief blijven! (dat je dat bent, las ik al tussen de regels door)
Beterschap!
Warme groet, Hilde

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...