zaterdag 12 mei 2012

Dreaming of Summer Days

Hallo allemaal,

De laatste dagen ben ik met deze kaart bezig geweest. Ik doe meestal dagen over een kaart, mij lukt het echt niet in één avondje. Maar dat geeft niet, ik heb er plezier in!!!

Waarschijnlijk verlangen we allemaal naar beter weer en VEEL MEER ZON!!! Dus wilde ik graag een kaartje maken die zo'n uitstraling zou hebben. Ik werd helemaal vrolijk van mijn eigen kaart.........gebeurd echt niet vaak.
Meestal geef ik een kaart weg en soms verkoop ik de kaart. Maar nu...........nee..........ik hou hem (voorlopig) voor mezelf. Kan ik er nog vaak naar kijken en vrolijk worden ;-D.


De basis van de kaart is gemaakt met ColorCore Cardstock Snowflake, Meadow en Jaybird. Het designpapier is van Art Talent. Ik heb een andere formaat kaart gemaakt als normaal (niet veel anders, maar toch....). De maat van deze kaart is 15 x 17 cm. Deze onwijs leuke digi is (weer) van Krista Smith -Springtime-. De randjes heb ik bewerkt met Distress Ink Tumbled Glass. Onder het papier zitten 2 witte doily's. De tekst heb ik niet zelf verzonnen (het is een tekst van LOTV in het rond, maar ik wilde hem in een banner zetten), dus heb ik het in Word getypt en uitgeprint op Cardstock. Daarna uitgestanst met een Spellbinder Ribbon Banner en gekleurd met Copic B00. Het geel/groene gaas wat je in het middenstuk ziet zat bij een bos bloemen en heb ik bewaard. Zo zie je maar weer, wie wat bewaard..........
De vlinders zijn van Unique. Het groen blaadjes lint heb ik al heel lang en daarop heb ik Sunflowers van Wild Orchid Crafts gedaan. Ik vond het wel heel leuk bij de digi stempel passen. Van de leuke zilveren bedelvlinder heb ik het oogje afgeknipt en vlak bij de digi geplakt. De zilveren hoekjes zijn ook van WOC.
De border met bloemen is van Memory Box. Verder nog wat zilveren plakparels gebruikt.
Voor de standaard heb ik een mal gebruikt van Joy Crafts 6002/02. Deze heb ik 2x uit cardstock papier gestanst en op elkaar geplakt. Mijn kaarten zijn nogal zwaar omdat ik veel cardstock gebruik om de kaart in 'laagjes' op te bouwen en dan wordt het vanzelf wel zwaarder...;-))


De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos: E000-00-11/R20
Ogen: B28-24-21
Lippen: R39-14-21
Haar: E29-25-23-21-00
Blauw: B28-26-24-21
Geel: Y15-13-11
Groen: YG17-25-03-01
Grote margrieten: W1-0
Gras: YG67-17-25-03-01
Lucht: B0000
Schaduw om de het hoofd: B00-000-0000

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
Saturated Canary -May Flowers-

Bedankt voor jullie bezoekje!!!!
Voor wie nog niet slaapt: welterusten voor straks!!!!
Ik rol mijn bedje in en lees heel graag morgen jullie reactie ;-D


              Veel liefs,
             Frouwkje.

21 opmerkingen:

Delphine zei

Absolutely gorgeous! Hugs Delphine xx

Cinderella zei

Hallo Frouwkje,
Wauw wat een tegekke kaart en het maakt niks uit hoe lang je erover doet als het resultaat maaar naar je eigen wens is vindt je niet?
Super mooi ingekleurd vooral de haren .

Welterusten gr Cindy

Dea zei

Stunning card well done! Hugs Dea

Marianne zei

Beauty is het.
Prachtig gedaan.
liefs, Marianne

Lia zei

Vrolijke kaart, ja kan mij voorstellen dat je hier blij van word, heel mooi,
groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend is je kaart weer, prachtige details, fantastisch ingekleurd, mooie standaard, kortom een super mooie kaart.

groetjes jolande

Tineke zei

Wauw Frouwkje wat een supergaaf en vrolijke kaart, echt schitterend gemaakt!

Groetjes Tineke

Unknown zei

wowww wat een schatje zo mooi gemaakt en je inkleuren wowwwwwwwwwwwwwwww complimentjes het geheel is schitterend

Liefs Nellie

Angélique zei

Echt een hele mooie kaart geworden Frouwke, doe jij er maar lekker lang over des te mooier die wordt hihi.
Echt zomers.
Groetjes Angelique

Jolanda zei

Zoooo Super gave kaart zeg...inderdaad een WOWWWWWWW kaart. Vind de kleuren ook heel erg mooi. Helemaal TOP!!!!
Groetjes van Jolanda

Wil zei

Oh,Frouwkje wat een super mooie kaart.
Echt zomers,prachtig gekleurd.
Een mooi geheel.

Groeten WIL

Astrid zei

Wowwww .... jemig joh, wat heb je weer een supermooie kaart gemaakt zeg, prachtig !!!

liefs Astrid

Amarins zei

Wat een beauty van een kaart en inderdaad laat die zon maar komen. Fijne dag nog, groetjes, Amarins

Samantha zei

Wat een ontzettend mooie kaart weer Frouwkje. Inderdaad zo zomers dat je er vrolijk van wordt. Ik blijf er naar kijken zoveel details en prachtige kleuren, echt heel erg mooi.
Groetjes, Samantha

Diny Sprakel zei

Hallo Frouwkje, deze zou ik maar een tijd in het zicht laten staan. Wat een mooie kaart, alles klopt hier, dat sie je bij de eerste blik. Supwr kleurwerk. Groet Diny

Unknown zei

frouwkje
inderdaad je wordt er vrolijk van ,vind een geweldige kaart
hou ze maar goed bij ,zou ze niet weg doen
echt iets speciaal
veel liefs van marcelline

Kim zei

Wauw, wat een heerlijk vrolijk lente kaartje! Echt prachtig.

Groetjes Kim

Loopylou. zei

absolutely gorgeous!! I love all those flowers framing her!!
Thankyou so much for popping in and sharing it with us over on the SC challenge blog
hugs Lou xxx

Marlies zei

Wauw wat een schitterende kaart!! Net een klein tuintje met alle mooie bloemen en wat een leuke digi die je geweldig hebt gekleurd! Ik ben er helemaal weg van, zo vrolijk en zonnig!! groetjes, Marlies

Catherine zei

Gorgeous card, love the pretty daisies......

Pop's Cards zei

Beautiful creation sweetie, looks fabulous, thank you for joining us at Saturated Canary this time ♥ Pops x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...