vrijdag 14 juni 2013

3 jaar getrouwd

Hallo allemaal,

Er is weer een nieuwe challenge begonnen bij het Hobbyhome Hobbyartikelenblog. Deze keer mocht ik een onderwerp kiezen. Ik heb gekozen voor bloemen :-).
Omdat ik ook nog iets wilde maken voor mijn zoon en schoondochter hun trouwdag (3 jaar geleden alweer....), heb ik dit gecombineerd. Ik heb een MDF Let's Get Bizzee Hart gepimpt.


Het Designpapier is van Marianne Design -Old Fashioned Nursery-. Ook de achterkant heb ik met hetzelfde DP papier beplakt, vond ik gewoon mooier. Daar heb ik een tekst opgeschreven.....De meeste randen heb ik bewerkt met Distress Ink Walnut Stain. Voor het hart om de foto heb ik de mal van Cheery Lynn -DL106- gebruikt.
Die leuke glimmende rondjes en hartjes heten Icy flat back en heb ik bij EBbies Hobbyshop gekocht.


De perkamentrol waar de maand op staat is van Noor 6002/0161. De tekst, met de maanden van het jaar en datums, is ook van Noor 6410/0011. Nog een mooi satijn lintje aan het hart gedaan zodat ze het kunnen ophangen :-).


De rozen zijn van Wild Orchid Craft. Op de bloemen nog wat Stickles Crystal gedaan. Nog een paar leuke nylon vlinders toegevoegd :-).
Op verschillende plaatsen op het hart heb ik parelswirls van MD (off white CA 3103) aangebracht.


De groene swirl is van Noor 6002/0163.

Doen jullie gezellig mee met de challenge bij het Hobbyhome-Hobbyartikelenblog? Niet moelijk toch 'bloemen'? En altijd een leuke prijs te winnen ;-).

Met deze creatie doe ik mee aan de challenge bij:
Crealing -bloemen-

Ik vond het errruuuugggg leuk om dit hart te maken en ben benieuwd hoe jullie het vinden ;-).
Mijn zoon en schoondochter waren er heel blij mee :-).
Bedankt voor jullie bezoekje :-D.
Ik wens jullie een hele fijne dag!!

              Veel liefs,
             Frouwkje. 

P.S. Vandaag ben ik een dagje (samen met mijn man) aan het oppassen bij onze kleinzoon.
Omdat ik altijd modereer zullen jullie je reactie niet direct zien. Ik heb mijn laptop  meegenomen...... Het komt dus goed..........;-).

Ook wil ik julie laten weten dat ik het even weer rustig aan ga doen. Er zijn zoveel prive dingen die ik ook nog moet doen. En ook kaarten maken die ik nog niet kan laten zien. Dus even een kleine blogpauze van een paar weekjes.


Follow on Bloglovin

19 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtige creatie's.
En wat een mooie bloemen en papier.
Groetjes Margreet

Henriƫtte zei

Je hart is echt prachtig geworden Frouwkje, kan me voorstellen dat ze er blij mee zijn.

groetjes Henriƫtte

Antoinette Voorn zei

Woww De kleuren zijn prachtig zo bij elkaar! En het is een beeldschone creatie geworden zoals altijd!

Gr Antoinette

Jolita zei

Prachtig Frouwkje!
Lieve groeten, Jolita

ebbies.nl zei

Woww wat een prachtige creatie heb je gemaakt Frouwkje!
Erg mooi bij elkaar gekozen kleuren!
Groetjes, Els (EBbies)

Christina C. zei

Gorgeous heart.....luscious embellishments!

Unknown zei

hallo frouwkje,
het is prachtig gemaakt ,wat vliegt de tijd toch en al 3jaargeleden
van harte gefeliciteerd met hun huwelijkverjaardag
een mooie aandenking voor jou zoon en schoondochter
het afwerking is prachtig gedaan
ik wens jou veel plezier vandaag met jou kleinzoon en ook een prettige weekend
veel liefs van marcelline

Marcella zei

Hoi Frouwkje

Zo wauw wat heb je dat prachtig gemaakt .
erg veel moois op te zien en prachtige kleurtjes.
Ik snap helemaal dat ze daar erg blij mee zijn .
Groetjes Marcella

Anita Meijer zei

Schittrend Frouwkje, helemaal super, zo mooi.
Liefs van Anita

Maris zei

heeeeeeeeeelll erg mooi

Marlies zei

Een prachtige creatie heb je gemaakt en een geweldige cadeau! Super mooi gemaakt. groetjes, Marlies

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig!!!!!

groetjes jolande

Tineke zei

Wat weer een geweldige, gave creatie Frouwkje, supers!

Liefs Tineke

Hanny zei

Dit heb je weer heel erg mooi gemaakt Frouwkje, leuk met die foto erin en al die mooie bloemetjes. Gezellig een dagje op de kleinzoon passen, leuk hoor, zeker nu het zulk heerlijk weer is.
Fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Trijntje zei

Wat een prachtig hart. Heel erg mooi gemaakt met al de bloemen. Groeten Trijntje

Richtsje zei

Geweldige creatie Frouwkje! Het is bijzonder mooi gemaakt en bedacht. Ik kan me voorstellen dat ze er blij mee waren, dat wordt je alleen van het kijken er naar al, dus laat staan als je het krijgt!! Geweldig! We zien je wel weer terugkeren Frouwkje!

Groetjes Richtje

Agnes zei

Prachtige creatie Frouwkje, heerlijk met al die bloemen! Echt een sieraad voor in de kamer!
Groetjes, Agnes

anita01 zei

Geweldig romantisch, bewonderd hoor...zo ook je inkleur werk, heel fijntjes gedaan.

Warme groetjes,
Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Frouwkje,wat een mooi bloemrijk hart,heerlijk zomers en romantisch.Leuk om in je kamer te hangen.Geniet van je rustperiode en ik zie je wel weer voorbij komen,lieve groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...