donderdag 14 november 2013

zelfgemaakte rozen

Hallo allemaal,

Even laten zien wat ik ook in mijn blogpauze heb gemaakt ;-). Deze rozen zijn gemaakt met de stans van Noor! Design -6002/0156-. Zo superleuk om te doen. Op facebook had ik ze al laten zien. Hier ook nog even. Ze zijn gemaakt met wit fluweelkarton van Doe@ding en ik heb ze gekleurd met mijn Copic Marker BG71.


Op mijn volgende kaart heb ik een groot deel van deze rozen gebruikt :-).

Deze week ook nog met wat ander papier en met een pons van EK succes uitgeprobeerd (deze heb ik ook bij Doe@ding gekocht).


Het staat erbij dus dat ga ik hier niet weer herhalen. Ik vind het fluweelpapier het mooiste. Het papier van Joy gaat ook goed. Maar het mulberry papier is eigenlijk niet stevig genoeg om roosjes te maken en het lukt mij ook niet om dat met een pons te doen (dan gaat het een soort rafelen en ik krijg de vorm er niet goed uit). Maar dat weet ik dan ook weer. Dat is zo leuk aan uitproberen ;-).

Dat was het even......kort en krachtig. Zijn jullie niet gewend van mij hé?
Ik hoop snel weer een kaartje te plaatsen en hoop dat jullie wat hebben aan mijn 'uitprobeersels'.
Superleuk dat jullie zo enthousiast reageren op mijn candy. En al die lieve berichtjes........dank jullie wel :-D.

Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie nog een fijne avond.




2 opmerkingen:

Erica ♥ zei

En nu zie ik mijn opmerking niet staan, even opnieuw
dan, ik vind het tof dat je je mooie roosjes hier deelt,
want ze zijn heel erg mooi geworden, het is je goed
gelukt, mij is het nog niet zo gelukt...
Fijne avond nog ☺
Liefs van Erica ☼

lenywim35 zei

JALOERS !! Dat mag ik best zijn op je mooie roosjes. Gelukkig zie ik dat het Erica ook nog niet zo goed is gelukt. Ik had me ook over laten halen het mullberry papier te kopen, maar daar luky het me nog minder mee. Hier in de buurt hebben ze nergens dat fluweelpapier en toen we in september bij De@Ding waren was het uitverkocht. We wachten maar weer op een volgende keer.
Maar Frouwkje doe gewoon alleen de dingen die je goed af gaan en waar je blij van wordt. Ik bezoek je blog toch wel. En veel anderen met mij. gr leny w
Het allerbeste meis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...