zondag 22 november 2015

Skin and Hair Class

Hallo allemaal,

In de vorige post had ik geschreven dat ik tussendoor bezig ben met de Skin and Hair Class van Alyce Keegan.
Ondertussen heb ik de laatste les (les 8) gedaan.

En oooooowwwwwwwwwwww.....wat vind ik deze les leuk!! :-D.
Al deze afbeeldingen zijn op A-5 formaat geprint en gekleurd.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De bovenstaande foto daar zie je de onderkant niet helemaal van (daar staan de kleurnummers) en ik weet niet of ik dat zo bekend mag maken. Maar wat is dit leuk om te doen met allerlei kleurtjes. De ogen heb ik (gedeeltelijk) zelf getekend en ingekleurd (met behulp van de video tutorial).
De afbeelding is van Make it Crafty -Amelia's Puppy-


Dit is nu ook zo'n plaatje (van Aurora wings -Message in Bottle) waar ik zelf nooit aan begonnen was. Ik zou dan niet weten waar ik moest beginnen ;-). Deze is ook gemaakt met behulp van een video tutorial.
Deze digi is gedaan met de no lines techniek.
Ik ben hier toch best wel heel trots op en zo blij dat het zo mooi gelukt is (als ik zo bescheiden mag zijn, hihi....).
Door deze cursus heb ik wel meer zelfvertrouwen gekregen in het kleuren en ik zal niet meer zo snel zeggen dat ik er niet aan begin omdat het zo moeilijk lijkt.
Ik heb echt enorm veel geleerd :-D.


En dit is dan de allerlaatste digi van de cursus.
De digi is van Saturated Canary -Nevaeh-.
De hele cursus door kon je het met behulp van een video tutoral doen en een beschrijving.
Deze is zonder gedaan.

Nu ga ik verder met de Create and Learn lessen, de Mixed Media Class en de Clothing Class.
Ik ben nog wel even 'zoet'.

Ik heb een kleine onderbreking van mijn blogpauze gedaan, omdat ik dit zo graag wilde laten zien. Maar ik ga nu verder met mijn blogpauze :-D.

Fijn dat jullie weer langs zijn geweest!! Bedankt voor jullie bezoekje.
Ik wens jullie een hele fijne  dag!!!




Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...