maandag 24 oktober 2016

Kit and Clowder (free) Class Markers 101

Hallo allemaal,

Even wat laten zien welke oefeningen ik gemaakt heb met de (free) Class Markers 101 van Kit and Clowder :-D
Een heel goede manier om de basis technieken van (copic) markers te leren.
Ook al heb ik al een paar techniek lessen gedaan en de maandelijkse lessen volg bij Kit and Clowder, heb ik hier toch ook weer het e.e.a. van opgestoken.
Voor mij was het ook weer even een 'opfrissertje'.

lightsource exercise

Highlight Midtone Shadow

Blending

Two Tone Blending
Van de onderste vier vlinders heb ik zelf de kleurencombinatie gekozen ;-)
De bovenste twee zijn naar een voorbeeld van Alcye Keegan

Colourless Blender

Applying the Basics

Applying the Basics

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vond het weer leuk om het allemaal te doen.
Bedankt voor jullie bezoekje en reactie's!!
Ik wens jullie een hele avond!!


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...