dinsdag 25 oktober 2016

Sepia Techniques

Hallo allemaal,

Bij de maandelijkse les van Kit and Clowder van deze maand zat een (gratis) les 'Sepia Techniques'.
Niet helemaal 'mijn ding', ik hou nu eenmaal van kleur.
Maar toch leuk om eens wat anders te doen.
En!!!...een uitdaging om maar met 5 copic markers te kleuren ;-).


De digi is van Jade Dragonne -Champagne-

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!!
Bedankt voor jullie bezoekje en (eventuele) reactie!!
Ik lees ze graag!! en waardeer het enorm! :-D
Ik wens jullie een hele fijne dag!!!


2 opmerkingen:

Petra zei

Hoi Frouwkje,
Je hebt het goed gedaan ook al is het niet jouw ding, prachtig hoor.
Lieve groet,
Petra

Neltine zei

Hi Frouwkje, wat leuk een berichtje van jou. Dank je wel :) Leuk om ook weer eens even bij jou op de koffie te komen, alhoewel het rond dit tijdstip meer tijd is voor een borrel hihi.
Gaaf dat je Kit en Clowder lessen volgt. Het resultaat mag er wezen zeg. 5 copics? Wouw jij kan er mee toveren.
Ik vind het resultaat prachtig en juist weer eens wat anders.
Ga vooral zo door met de lessen. Dikke pluim.

Groetjes,
Neltine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...