zaterdag 3 maart 2018

Kleuren met potloden

Hallo allemaal,

Wat is het de afgelopen dagen onwijs koud geweest hé?
Heerlijk weer om met je hobby bezig te zijn ;-)

Ik ben weer verder gegaan met mijn Perfecting Pencils Class.
Omdat ik graag het verschil wilde weten tussen de Prismacolor Premier Potloden en de Faber Castell Polychromos heb ik beide tutorials van de Class gedaan.
Van de Faber Castell heb ik alleen de potloden aangeschaft die voor de les nodig waren.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)






Deze is met de Prisma's gedaan.


En deze met de Faber Castells.

Voor mij werken de Prisma's het fijnst. Het blend heel erg fijn :-D
Dus ik ben er uit.................
De digi is van Ppinky Dolls.
Persoonlijk vind ik de digi niet zo leuk. Ik hou meer van andere 'poppetjes'.
Maar het was een hele leuke oefening.

En nog een oefening van de Perfecting Pencills Class:


Deze digi is van The Greeting Farm.
Ook niet mijn favoriete digi's. Maar wel weer leuk om te oefenen ;-)

Ik geloof dat ik jullie nu wel zo'n beetje heb laten zien wat ik tijdens mijn afwezigheid (en een beetje daarna) gedaan heb ;-)

Nu ga ik verder met mijn Swatch boekje voor de potloden.
Voor de Copic Markers had ik dat ook gedaan en het is reuze handig om allerlei kleurenvoorbeeldjes te hebben ;-).

Bedankt weer voor jullie bezoekje en de reactie's op mijn vorig blogbericht :-D
Ik wens jullie een hele fijne dag verder!!






3 opmerkingen:

Aartje zei

Oh weer jaloers. Het kleuren met potloden gaat je ook al geweldig af!
Groeten, Aartje

marion zei

Eindelijk eens tijd gemaakt om nog eens op je blog te komen kijken naar al je moois. Wat super dat je eruit bent, ik vind ook de prismacolor potloden fijner blenden en de kleuren minder flets dan met de polychromos potloden. Ik gebruik de polychromos potloden wel weer graag als ik klaar ben met kleuren met de copics. Gebruik ik de copics nog op de tekening, dan zijn de prismacolor potloden weer fijner :) , ik geniet van je prachtige kleursels, ga zo door, xxx, knuf, Marion

Frouwkje zei

Gisteren had ik zoooooooo'n lieve en leuke reactie van Nicole (geloof ik) maar in plaats van publiceren deed ik verwijderen :-( Per ongeluk natuurlijk. Maar bij deze Nicole....als je het leest....superbedankt voor je onwijs lief en groot compliment!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...